חיפוש פשוט ב-HotelsCombined משווה מחירים בין מאות אתרי הזמנות בשניות. בין אם החיפוש הוא עבור טיסות, מלונות, השכרת רכב ועוד, אנחנו אוספים דילים ומבצעים מכל רחבי הרשת ומאגדים אותם במקום אחד. כדאי לבצע השוואת מחירים לאותה טיסה, מלון או השכרת רכב ולבחור בתעריף המשתלם ביותר עבורך - בין אם ישירות מול חברת התעופה, המלון או סוכנות הרכב - או אפילו מאתר הזמנות אחר.
המחירים מגיעים היישר מאתרי ההזמנות למסך שלך, ללא עלות נוספת מ-HotelsCombined. בעת הבחירה בתעריף המשתלם ביותר עבורך, הספק של תעריף זה פשוט משלם לנו על כך שאנחנו מפנים אותך לאתר שלהם או בכך שאנחנו עוזרים לך לבצע את ההזמנה באמצעות ספק זה. פעולה זו הופכת את השירות שלנו לחינמי לחלוטין עבור המשתמשים שלנו.
דרך נוספת שבה אנחנו מרוויחים כסף היא הצגת מודעות הקשורות לתיירות ולנסיעות באתר שלנו. חברות מסוימות אפילו משלמות לנו כאשר המשתמש לוחץ על מודעה שמעניינת אותו.
ישנם כמה גורמים המשפיעים על האופן שבו אנחנו מציגים תוצאות לאחר תחילת החיפוש. זה יכול להיות שילוב של מידע כמו מחיר ודירוג משתמשים. בטיסות אנחנו אפילו מציגים אלמנטים שיכולים להשפיע על הנוחות שלך, כגון משך זמן הטיסה ועצירות ביניים. איך אפשר לדעת שמצאת בדיוק את מה שחיפשת? יש לנו מסננים שיעזרו לך למקסם את החיפוש שלך (כמו למשל מיון פשוט על סמך מחיר).
רוצה לדעת עוד? ככה אנחנו ממיינים תוצאות עבור חלקים שונים באתר:
זה שיש תעריף זול ’לא אומר’שזה בהכרח התעריף הטוב ביותר. אז כברירת מחדל, טיסות מדורגות כדי לתת לך את התוצאה עם השילוב הטוב ביותר בין מחיר לנוחות, בהתבסס על גורמים כמו משך זמן הכולל של המסע, מחיר, מרחק בין מוצא ליעד, מספר נוסעים ואיך התחלת את החיפוש שלך. לדוגמא, החשיבות היחסית של הגורמים היא ספציפית לכל סט של תוצאות חיפוש. המחיר יהיה פחות רלוונטי אם הטיסה הזולה ביותר תהיה זולה במעט, אבל הרבה יותר ארוכה מהטיסה המהירה ביותר. בסופו של דבר, זה תלוי בך, ’אבל חיסכון של $50 בטיסה לניו יורק נראה הרבה פחות מפתה כאשר יש ’עצירה של 10 שעות בדרך.
במקרה של השוואת מחירים בין מספר תוצאות חיפוש לאותן טיסות, הדירוג בין תוצאות חיפוש אלו יתבסס בעיקר על שיעור הקלקה ועלות לקליק. לפעמים אנחנו גם שופטים את איכות השירות שאתרי הספקים ’נותנים ללקוחות שלהם אנחנו’נדגיש דברים כמו תהליך ההזמנה של ספק’או עמלות על כבודה, כך שעושים השוואת מחירים בין האפשרויות המוצגות,’משתמשים במחיר הכולל. ובמידה וספק זה’לא גלוי מראש עם העמלות שלו, מה שהופך את המחירים שלו לפחות ברורים,’אנחנו נוטים לא להמליץ עליו.
אנחנו מציגים תעריפים ומבצעים ממקורות רבים ושונים, כולל חברות תעופה, אגרגטורים, מערכות הפצה גלובליות, חברות ניהול נסיעות, סוכנויות נסיעות מקוונות; עם זאת, ייתכן שהתוצאות שלנו לא תמיד משקפות את כל התעריפים והמבצעים הזמינים.
מחפשים את המחיר הנמוך ביותר? אנחנו יכולים לגרום לזה לקרות. סוג השירות שלנו והצגת המחירים מאפשר לך גישה מהירה למבצעים הזולים ביותר ו/או היקרים ביותר - מדובר בטיול/בנסיעה שלך, ולכן זה תלוי בך.
לעיתים אותו תעריף יהיה זמין במספר אתרי הזמנות/ספקים. כל הספקים הללו זמינים עבור המשתמש לבחירה, אך אנחנו מדגישים אתר הזמנות/ספק ראשי אחד על סמך גורמים כגון פופולריות או דירוגים. ספקים יכולים גם להיות מודגשים אם הם משלמים יותר עבור הקליקים שהם מקבלים מהמשתמשים.
אנחנו משתמשים באלגוריתמים פנימיים כדי לדרג את תוצאות מקום האירוח וכן למיין ספקים המציעים אפשרויות הזמנה בתוך התוצאה הנתונה של מקום אירוח. למען תצוגה פשוטה, אנחנו תמיד מעגלים את המחיר כלפי מעלה למספר השלם הבא.
עבור דירוג תוצאות של מקומות אירוח: כברירת מחדל, התוצאות מדורגות לפי האלגוריתם 'מומלץ' שלנו, המבוסס על מספר פרמטרים מרכזיים: מחיר, חוות דעת ודירוגי האורחים והפופולריות שלו (נמדדת בקליקים). החשיבות היחסית של הפרמטרים היא ספציפית לכל סט של תוצאות חיפוש, למשל. המחיר יהיה פחות רלוונטי אם ההבדל במחיר קטן מאוד. אנחנו לוקחים בחשבון גם את פוטנציאל ההכנסה הממוצע עבור HotelsCombined מכל תוצאה של מלון. בנוסף, ניתן גם למיין את התוצאות לפי מחיר, הרמה שלו, דירוג חוות דעת ומרחק (מהיעד בחיפוש שלך).
לפעמים, אותו תעריף יהיה זמין במספר אתרי ספקים. כל הספקים הללו גלויים לבחירתך, אבל אנחנו מדגישים ספק מרכזי אחד על סמך גורמים כמו מחיר הספק בהשוואה למחיר הזול ביותר ופוטנציאל ההכנסה הממוצע עבור HotelsCombinedמכל תוצאת מחיר של מלון. בתוך רישום של מלון, במידה והתעריף הזול ביותר לא מוצג מעל הכפתור של ההזמנה "אני רוצה להזמין" או "בחירה" או "הזמנה", ניתן לראות את התעריף על ידי חיפוש המחיר המודגש ב-כחול.
מחפשים את המחיר הנמוך ביותר? אנחנו יכולים לגרום לזה לקרות. סוג השירות שלנו והצגת המחירים מאפשר לך גישה מהירה למבצעים הזולים ביותר ו/או היקרים ביותר - מדובר בטיול/בנסיעה שלך, ולכן זה תלוי בך.
המיון המומלץ להשכרת רכב מתועדף בעיקר לפי מחיר, פוטנציאל הכנסה עבור HotelsCombined, פופולריות קליקים כללית והפופולריות של מחלקות רכב שונות בכל יעד איסוף (למשל, רכבי שטח פופולריים יותר מהרגיל במיקום איסוף זה). עבור אזורים מסוימים (רק אנחנו לעת עתה), אנחנו מביאים בחשבון גם את דירוג חוות הדעת של כל סוכנות השכרה. החשיבות היחסית של כל גורם היא ספציפית לכל קבוצה של תוצאות חיפוש.
לעיתים אותו תעריף יהיה זמין במספר אתרי הזמנות/ספקים. כל הספקים הללו זמינים עבור המשתמש לבחירה, אך אנחנו מדגישים אתר הזמנות/ספק ראשי אחד על סמך גורמים כגון פופולריות או דירוגים. ספקים יכולים גם להיות מודגשים אם הם משלמים יותר עבור הקליקים שהם מקבלים מהמשתמשים.
עם חבילות, האלגוריתם "מומלץ" מבוסס על כמה גורמים מרכזיים. אנחנו מסתמכים בעיקר על המחיר, הדירוג של האורחים שהתארחו במלון והפופולריות שלו (נמדד בהקלקות). אנחנו לוקחים בחשבון גם את פוטנציאל ההכנסה הממוצע עבור HotelsCombined עבור כל תוצאת חבילה.
בתוך רישום החבילות, אנחנו מזמינים את התוצאות שלנו על סמך אלגוריתם פנימי שמאזן את המחירים וההכנסות שלנו עבור התוצאות המוצגות. חבילות המוצגות ב-HotelsCombined זמינות לעתים קרובות להזמנה במספר אתרי ספקים, שכל אחד מהם ישלם עבור קליקים או עבור ההזמנות שהם מקבלים דרך HotelsCombined.
אנחנו מבצעים חיפוש בו זמנית במאות אתרי נסיעות, טיסות, מלונות והשכרת רכבים כדי להעניק לך מבחר אפשרויות מהאינטרנט. למרות השאיפה שלנו לספק לך מידע מדויק ועכשווי, ישנם אי דיוקים מדי פעם. לעתים הדבר נובע מכך שאתר הספק אינו מעדכן אותנו לגבי המלאי שלו או שהוא אינו מתחבר לאתר שלנו כהלכה, או שנוסע אחר כבר הזמין את אותו המבצע. התרחיש האחרון עשוי לקרות לפעמים מאחר שאנחנו מטמינים את התוצאות במטמון על מנת לשמור על מהירות האתר (כך שלא תתעכב העלאת התוצאות). לדוגמה, אם 2 משתמשים שונים מתחילים את אותו החיפוש באותה הדקה, ככל הנראה נראה לשני המשתמשים האלה את אותן התוצאות. אתרי הספקים צריכים להעביר אלינו מלאי מעודכן של מחירים כל 24 שעות לכל הפחות. על אף שאנחנו מבצעים חיפוש באתרים רבים ככל האפשר, אנחנו עדיין לא יכולים לחפש בכל האתרים. ישנם גם מקרים שבהם לא נציג תוצאות מספקים מסוימים בשל סיבות טכניות או מסחריות, או פשוט משום שיש להם השפעה שלילית על שביעות רצון הלקוח.
חוות דעת וביקורות אורחים מופיעות באתר שלנו בכמה דרכים. אנחנו מציגים חוות דעת, ביקורות אורחים ודירוגים מאתרי תיירות ידועים אחרים. אנחנו מציגים גם חוות דעת של ממשתמשים שביצעו הזמנה דרך הפלטפורמה שלנו בזמן שהם מחוברים או ששלחו לנו את המסלול שלהם (למידע נוסף על טיולים ונסיעות כאן).
בעוד שהיינו רוצים לפרסם כל חוות דעת, בין אם חיובית או שלילית, לא נציג חוות דעת וביקורות המפרות את ההנחיות או התנאים של חוות דעת אצל הספקים, בדומה ל-תנאי שימוש שלנו, כולל חוות דעת הכוללות או מתייחסות אליהן (בין היתר):
וכדי לוודא שחוות הדעת עדיין רלוונטיות, אנחנו עשויים להפסיק להציג חוות דעת מלפני שלוש שנים - או אם חל שינוי בבעלות של חוות הדעת.
חוות הדעת שלנו מחושבות על ידי הממוצע של חוות הדעת וביקורות האורחים שאנחנו אוספים וחוות הדעת שנאספו על ידי השותפים שלנו.
HotelsCombined הינה חלק מקבוצת מנועי החיפוש של KAYAK, כולל KAYAK, SWOODOO, checkfelix, momondo, Cheapflights ו-Mundi.
ב-KAYAK ישנן שותפויות חוזיות עם מרבית מ-700 אתרי ההזמנות/הספקים העדכניים ביותר שניתן לראות בתוצאות שלנו. במידה ואתם חברה המעוניינת לעבוד איתנו, ניתן לבקר בעמוד השותפים שלנו או בעמוד בעלי מלונות/אתרי לינה ולקבל מידע נוסף.
החברה שלנו היא חלק מקבוצת Booking Holdings Inc הכוללת אתרי נסיעות, הזמנות ופנאי נוספים כגון Booking.com, Priceline.com, Agoda.com, Rentalcars.com ו- Opentable.com.
טיסות זולות, מלונות, השכרת רכב ומבצעים לחופשות ונסיעות:
מנוע החיפוש HotelsCombined מבצע חיפוש והשוואת מחירים בין מאות אתרי הזמנות מובילים בחיפוש אחד כדי למצוא לך את הדילים הטובים ביותר עבור כרטיסי טיסה, מלונות זולים, חופשות והשכרת רכב.